понедељак, 15. децембар 2008.


PUNO IZLAZIM

Milan se,kaze, na Karaburmi u domu svog ujaka nimalo ne oseca kao gost jer je tu jos kao klinac provodio raspuste,stekao drugove,a i komsije ga poznaju. Jedino sto mu nedostaje jeste,neki bas njegov kutak i neke sitnice.Za sada,Milan je u svoje kofere spakovao samo garderobu,pa kad god mu nesto zafali,on ode do Obrenovca.Tako je vec nekoliko meseci.

-Boravak kod ujaka,samo je privremen,planiram da uskoro iznajmim stan u kome cu ziveti sa mamom i sestrom.Mladja sestra treba da upise na jesen srednju skolu u Beogradu,pa taman...Nisam ovde nov,svi me znaju...Ovde imam mnogo drugara sa kojima provodim dan.A u Beogradu tj. Zemunu,zavrsio sam Srednju medicinsku skolu,tako da mi je celo drustvo iz Beograda. Sa njima sam se druzio i pre "Zvezda Granda".Posto sada nocu radim,a danju sam slobodan,onda sa drustvom odem do kafica ili smo tu po kraju...U stvari,ako ugrabim nesto od dana,posto se mnoooogo kasno budim,jer sa nastupa dodjem ujutro,oko pet-sest,zavisi gde smo,i onda se, probudim tek posle podne. Evo danas,na primer, probudio sam se pre dva sata,malo napolju trcao,popio kafu sa vama, i u sest se nalazim sa Radom,pa idemo na nastup.Eto,danas nista necu stici.Osim,naravno,kod frizera...To uvek uglavnom negde...Po klubovima uopste ne izlazim jer nastupam po celu noc na takvim mestima,pa mi posao u stvari dodje kao izlazak,tako da ispada,da ja zapravo non-stop izlazim,i vise nego sto bih hteo.E uzmite cokoladne bananice!Uf,ja se lesim od slatkisa!Obozavam slatkise!Mogao bih samo to da jedem po ceo dan! - prica nam kroz smeh Milan.
Kao sto rekosmo,smazali smo ih...

Нема коментара:

Постави коментар