понедељак, 15. децембар 2008.


BEZI OD KUCNIH POSLOVA

Milanova sestra Ivana iz kuhinje se brzo vratila,sa uzinom za Milana.Izgleda da ona stalno udovoljava svom mladjem bratu.

-Ha,ha,ha...Pa bas i ne...Ovo su retki momenti.Ali,ja bar namestim njegov krevet,a on ni to...E,sto se toga tice,nemoguc je! To me jedino nervira kod njega! Za ostale stvari i ne stize da me nervira jer kasno dodje kuci,a ja preko dana radim-prica Ivana.

A kada se u kuci organizuje "generalno spremanje", Ivana i Milan su pravi tandem,ali u izbegavanju poslova.

-Izvlacimo se zajedno!Cim treba da se usisa ili pospremi nesto,mi,u isto vreme,odjednom,imamo neke obaveze i izgubimo se-kaze kroz smeh Ivana.

-Da,da,da!Odjednom smislimo neke obaveze u "Mek Donaldsu" -dodaje Milan.

I,taman kad smo mislili da cemo konacno popiti Milanovu kafu,a on se ponovo izvukao!Sada je morao da se presvuce:

-Pa ne mogu ovako da se slikam!U trenerci sam,kako cu...

-Ma trenerka je super-nagovaramo ga.

-Dobro,aaaaajde....napravicu izuzetak ovaj put.

Нема коментара:

Постави коментар