понедељак, 15. децембар 2008.


NEKA ME KLONIRAJU...

Tek sto je poceo da gradi karijeru i stil po kome je postao karakteristican,a koji su jedni kritikovali,a drugi hvalili,Milan je,kaze,naisao na vrsnjake,koji sve vise pokusavaju da ga kopiraju.

-Video sam po novinama,kako su ih nazvali...Da,mojim "klonovima". U nekoliko novina,i to razlicite osobe.Drugari su mi prebacilivali neke fotografije uslikane na nastupu.Ja nisam mogao da verujem!Ljudi stvarno lice na mene!

Iako ima samo 19 godina,Milan je veoma samouveren,pa mu takve stvari uopste ne smetaju:

-Meni je to skroz simpaticno,ne smeta mi uopste...Mislim,kako moze da ti smeta kada se nekome svidja tvoj stil,pevanje,kada si nekome uzor toliko da zeli i izgleda i ponasa se kao ti.Mene time niko ne ugrozava,jer svako ce reci:"Vidi,taj i taj lici na Milana!".Niko nece mene porediti sa njima vec obrnuto.Drugacija je stvar kada je rec o ljudima sa estrade,onda mi,naravno,smeta kada neko hoce da uspe na nacin na koji sam ja to uradio.Kada na mom primeru vidi sta "prolazi" i onda i on pokusava isto....A toga je bilo...Samo koliko vidim,nije uspelo-prica nam Milan!

-Jao ljudi,a kafa?Odoh ja da vam spremim i taman da se presvucem,jer idem na nastup cim popijemo kafu.

I za kraj svim novinarkama koje zovu Milana:kuva odlicnu kafu!

Нема коментара:

Постави коментар