понедељак, 15. децембар 2008.


NA KAFI KOD MILANA

Na kafu kod zvezde "Granda",Milana Stankovica ekipa "Pulsa" isla je u stan njegovog ujaka u naselju Karaburma. Naime,Milanov dom i dalje je u Obrenovcu,ali zbog mnogo obaveza u Beogradu,mladi pevac privremeno boravi kod rodjaka. U stanu na Karaburmi docekala nas je Milanova sestra od ujaka,Ivana.

-Udjite,sedite,sad ce Milan...Samo sto nije, otisao je malo na trcanje...Hocete li da vam ja skuvam kafu,ili ipak hocete Milanovu?

-Pa mozemo da proverimo kakve kafe oboje kuvate.

I,tek sto smo se smestili,Milan je stigao,ali ce,kaze,pre kafe morati nesto da pojede.

-Ajde,spremi mi kornflex,molim te-kaze Iwani.

Ja se izvinjavam,brzo cu ja...Hocete i vi?Da mi pravite drustvo...

Ekipa "Pulsa" nije bila za kornflex,ali je kasnije smazala nekoliko cokoladnih bananica...

Нема коментара:

Постави коментар