понедељак, 15. децембар 2008.


DEVOJKE NOVINARKE...

Tokom takmicenja za izbor "Zvezde Granda" Milana su svi zapazili po ostrom jeziku koji je koristio na svaku novinarsku provokaciju.U poslednje vreme,kaze Milan,neke "novinarke" ga bas nerviraju. Ekipu "Pulsa" lepo je ugostio,nismo primetili da ga nerviramo...A onda nam je objasnio...

-Od kako sam postao TV lice,moj telefon ne prestaje da zvoni.Na to sam se navikao...Ali,sada su mnoge te devojke,koje me zovu,pocele da se predstavljaju kao novinarke iz nekih novina.Te ovaj list,te onaj...Vise ne znam kada me stvarno neko zove iz novina,a kada je rec o fanovima.Nisam ja jedini kome se to desava.I Dusanu Svilaru se to desava.Provali li su nas broj,gotovi smo-kaze Milan u sali i dodaje:

-I onako imam nocne more od pravih novinarki,jos mi samo fale ove nove!-

Ali to je,kaze,cena slave.Milana su "Zvezde Granda" zaista napravile zvezdom.Devojcice vriste za njim gde god da se pojavi.Dane provode smisljajuci poklone za njega,pisu mu pisma,koja jedva cekaju da mu uruce.Svima je vec poznato da je od jedne obozavateljke Milan dobio pismo dugacko nekoliko metara.Na razne nacine,obozavateljke pokusavaju da stupe sa njim u kontakt.

-Sve je to doslo tako brzo,skoro munjevito.Za vrlo kratko vreme popularnost nam je enormno porasla,Nisam ni sanjao da ce se to sve tako brzo i na takav nacin desavati. Maltene se jos nisam ni navikao da se pojavljujem na TV-u,a fanovi su vec poceli da nam blokiraju prolaz ka kolima,da nas grle i skacu po nama,vriste i da se onesvescuju na koncertima....To ide do te mere da svaki put obezbedjenje mora ozbiljno da intervenise-prica nam Milan.

Нема коментара:

Постави коментар